fredag 11. mai 2012

Skal, skal ikke...=)

Dette har vært ei travel uke, hvor jeg har vært et par dager i Molde på konferanse. Jeg holdt til og med et innlegg der, og har brukt veldig mye tid på å grue meg til det... men nå er det gjort, og jeg er fornøyd. Nå skal helga nytes=)





I dag bøtter det ned i Trondheim, så disse bildene er ikke fra i dag. Gubben og jeg blir ikke helt enige om stien frem til drivhuset skal ha steiner på begge sider av hellene. Jeg vil ha på begge sider, mens gubben vil at det bare skal være stein mot bedet. Noen som har gode råd i forhold til dette?=)



Vi holder også på å lage et nytt bed også.... for mye vil ha mer=)


Steiner har vi fått av slekt, og nå gjenstår det bare å fylle opp med god jord og etter hvert plante det vi vil ha i bedet. Det er ikke helt klart enda hva vi skal fylle det med, men vi ønsker oss søyle-eple og pioner=) Jeg pleier stort sett ikke å lykkes så godt med å kun kjøpe det jeg har planlagt, så det dukker nok opp noe som er kjøpt på impuls også=)


Man får trent litt når gravejobben skal gjøres...




Sånn ser det ut fra avstand... Så nå er det bare å håpe på at dette blir fint. Vi trenger å bli veldig, veldig rike, slik at vi har masse penger å bruke på hagesentrene!!!=)

Ønsker dere ei fin, fin helg=)

Vibeke

3 kommentarer:

  1. Ja, vi er vell mange somønsker oss veldig rike, hehe :=)
    Syns det er like fint på begge hellebildene, så dere blir nok enige, koselig med nytt bed, har holdt på litt ute i hagen idag, raka kongler og barnåler på stue sia som ennu ikke er ferig stelt, og ordna litt i bedene der, men ermennu ikke ferdig, vi har som sagt ei kjempestor tomt med hage, så det tar tid :)

    Ha ei fin helg, hilsen Lisbeth <,)

    SvarSlett
  2. Jeg vil se mer, mer, mer av drivhuset deres ;-) Det så utrolig koselig ut!
    Regn ja det hører liksom til i helgene i trøndelagen. Håper ikke det skal regne i hele dag også, for jeg vil ut i hagen ;-)

    By the way - jeg synes absolutt det var finest med stein på begge sidene. Stå på du får det nok som du vil tilslutt ;-)

    Finfin lørdag til deg Vibeke

    SvarSlett
  3. Skal si dere jobber og fint blir det. Jeg ville nok ha hatt stein på begge sider!

    Det er mye graving når man skal ha nytt bed, men jammen er det verdt det! Gleder meg til å se der ferdig.

    Nyt helga. Klem

    SvarSlett