mandag 25. mai 2015

Tuilpantid i hagen=)

Denne pinsehelga har ikke bydd på det været jeg hadde håpet på! En dag med opphold, ellers masse regn. Det er faktisk ganske kjedelig når man vil bruke tiden sin i hagen. Så vi har heller tilbragt noen timer i marka med småguttene. Ikke så værst det heller=)

Jeg får glede meg over at mange av tulipanene blomstrer akkurat nå, og de er veldig fine=)


Papegøyetulipanene er de fineste jeg har. De blomster rikt år etter år, og de har den nydeligste farge. Jeg synes i tillegg at de kler armeringsjernet=)


De røde og gule i dette bedet har jeg fått av bestefaren min. De plantet mammaen min i hans hage da jeg var liten, så de nærmer seg 40 år! (Tror jeg forteller det hvert år!!!!) Det er nesten litt rart at det er mulig. Det er de tulipanene jeg er aller mest glad i=)


Her er de på nært hold=)


Noen lyse=)


Disse tulipanene synes jeg har fin form, og så er de fine med en lys rand rundt kanten=)



Det er mye som skjer i hagen for tiden, og flere og flere blomster=) Bare i løpet av noen uker så er hagen blitt mye grønnere og frodigere. Fortsatt er alt det beste foran oss=)

Håper dere har hatt ei fin pinsehelg=) 

Vibeke=)


23 kommentarer:

  1. Kjempefin blomstring hos deg:)
    Været er av og på hele tiden,men noen timer sol har vi faktisk fått:)
    Fint med tur i skogen...det har vi også gjort...og som fuglene synger!
    God fridag:)

    SvarSlett
  2. Så mange nydelige tulipaner dere har i hagen.
    Herlig med langhelg! :) Nyt kvelden! :) Klem

    SvarSlett
  3. Lekre tulipaner :-)) Her rekker vi ikke ut i sola før det striregner igjen :-D Vi lengter etter sol og varme :-)) God ny uke!

    SvarSlett
  4. Hei! Vakker tulipantid i hos deg. Det er helt utrolig at de er så gamle. Visste ikke at det gikk an.
    Ha det godt! Anne

    SvarSlett
  5. Hei Vibeke.
    Ååå så flott, en blir like begeistret for disse tulipanene hver vår.

    Jeg har også noen gamle tulipaner som kommer hvert år, men de nye jeg setter blir bare blader etter få år.

    Ha en fin ny uke, Maritklem.

    SvarSlett
  6. Jeg angrer hver vår over jeg ikke satte flere løk om høsten. Det er så flott med den tidlige blomstringen.

    SvarSlett
  7. Nydelige tulipaner, og jeg forstår veldig godt at du er ekstra glad for de røde og gule! Jeg har også noen peoner etter min bestemor, og det er et hyggelig minne :)
    Håper været bedrer seg hos deg. Her er det samme dumme været. Mest regn og lite sol :(

    Ønsker deg en fin uke!

    SvarSlett
  8. Mange flotte tulipaner :-) Og tenk, noen som er nesten 40 år, jeg visste faktisk ikke at det gikk an. Så koselig det må være å ha disse flotte tulipanene :-)
    Ha en fortsatt fin uke :-)

    SvarSlett
  9. Så mange flotte tulipaner du har i hagen din!
    Ohoy,nesten 40 år ja,det er sannelig gode tulipaner:)
    Satser på bedre vær fremover;)
    Klem Caroline

    SvarSlett
  10. Så flotte tulipaner. Ingen av mine tulipaner kom opp i år :( Men gleder meg over andre blomster. Har endelig fått kjøpt meg en hvit løytnanshjertet. Noe jeg har tenkt på i flere år

    SvarSlett
  11. I år har vi hatt glede av tulipanene leeeenge her, pga den kalde våren. Jeg kjøpte noen løk i Danmark i fjor høst. De er så vakre. Likner peoner.
    Nyt helgen, du fine. På farten forstår jeg av Ig. Uansett, kos deg!!

    SvarSlett
  12. Skjønne tulipaner! Og en overveldende klematis!

    SvarSlett
  13. Som det blomstrer da! Har hadde vi én tulipan, og den ble tatt av ruskeværet vi har hatt den siste tiden... Ellers har godværet nettopp begynt å vise seg, solen har vært sjenert i Bergen i år.. Håper du nyter helgen :)!

    SvarSlett
  14. Hei igjen.
    Nei jeg har heller ikke mye tid til blogging for tiden, men sånn er det bare og en får prioritere det som er viktig.
    God ny sommeruke til deg og klem fra meg.

    SvarSlett
  15. Innom for å ønske deg og dine en riktig GOD sommer! :) Sommerklem fra Gjøvik

    SvarSlett
  16. كثيراً ما يضيّع الإنسان الكثير من وقته في قراءة كتاب غير مفيد، أو قراءة كتاب صعب بينما هناك الأسهل، أو كتاب سطحي بينما هناك الأعمق.
    مدافن للبيع
    مقابر للبيع
    تحميل واتساب الذهبي
    مقابر للبيع
    خبير سيو
    خبير سيو

    SvarSlett
  17. مقابر للبيع ومقابر للبيع من شركة الرحمن الرحيم
    شركة الرحمن الرحيم هي واحدة من الشركات الرائدة في مصر مع مجموعة واسعة من المنتجات التي يتم تقديمها. لقد أدخلت للتو منتجًا جديدًا إلى السوق وهو مقابر للبيع ، وتقع جميعها في محافظة القاهرة.
    لدينا مقابر للبيع بأسعار معقولة من المؤكد أنها تناسب ميزانيتك. سواء كنت بحاجة إلى مقبرة صغيرة أو كبيرة ، يمكننا توفيرها بدون تكلفة إضافية.
    مقابر للبيع ومقابر للبيع من شركة الرحمن الرحيم والتي تعتبر من اهم الشركات التي تقدم عروض مستمرة لعملائها الكرام ليحصلوا على افضل خدمة بأقل سعر ويستفيدون من الجميع المساحات المتاحة.
    خاصة في مناطق الاستثمار الحيوية حيث يزداد معدل الاستثمار بشكل كبير ليس فقط كبيرة ولكن هناك مقابر ومقابر للبيع في جميع محافظات الجمهورية سيتم تسجيلها باسمك في الشهر العقاري كامل التشطيب والعديد من المزايا الأخرى التي ستحصل عليها مع شركة الرحمن الرحيم. لكن معظمكم يسأل سؤالًا دائمًا ، وهو!

    SvarSlett
    Svar
    1. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

      Slett
  18. مقال من افضل المقالات ومدونة ممتازة دائما متفوقة وفي المقدمة تسلموا علي المجهود المبذول في كتابة مثل هذا المحتوي الرائع
    خبير سيو
    مقابر للبيع
    سيو

    SvarSlett