torsdag 1. desember 2011

Vi hadde en plan....=)

Vi hadde en plan om å være ferdig med julevasken til 1. desember, men dessverre rakk vi ikke det.. det var kanskje mer en ønskedrøm enn en plan. Nå må jeg vel bare finne meg i å bruke litt av desember til det=) Vi har egentlig et ganske avslappet forhold til julevask, og det er ingen krise om vi ikke rekker over alt.


For et par dager siden var det klart for å pakke kalenderpakker. Det er tradisjon i Kiellandsgata å lage julekalender til småguttene. Denne kalenderen hadde gubben da han var liten, og den har minstemann arvet=)


De får stort sett ikke store ting i kalenderen, men småting som viskelær, linjal, lego minifigurer og den dagen vi skal bake pepperkaker får de pepperkakeform. Om ikke lenge skal vi på teater og se et "Juleeventyr", og den dagen er teaterbilletten gaven=)


Størstemann sin kalender sydde jeg selv da han var liten=)


Nå henger de i gangen, og ivrige gutter er plutselig veldig lette å få opp om morgenen=)

Jeg har også fått julekalender. De siste årene har jeg fått 24 sjokolader fra Cielo pent innpakket fra gubben, og det har jeg fått i år også=) Det er utrolig koselig, og ja; jeg har en snill mann.... dette ligger an til å bli en skryte-av-gubben-blogg=)))


Håper dere får ei koselig adventstid=)

Vibeke=)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar