torsdag 8. desember 2011

Julestemning=)

Jeg er ikke født med ski på bena, og liker i utgangspunktet ikke snø... men akkurat nå synes jeg det er veldig, veldig koselig med snø. Av den enkle grunn at det gir meg julestemning=) Det ligger fin, hvit snø i hele hagen. Verden ble straks litt lysere og triveligere da snøen kom.


Det var i tillegg nydelig vær i dag, sol og passe kaldt=)






Julestemningen ble enda bedre da vi dro i teateret for å se "Et juleeventyr", som var dagens kalendergave. Historien er utrolig fin, både for voksne og barn=) Burde sikkert gjort noe fornuftig til jul i kveld, men det blir nok heller å krølle seg sammen i sofaen med te og bok=)

Ha en fin, fin kveld=)

Vibeke

2 kommentarer:

  1. Jeg har forsåvidt ikke noen problemer med vinteren, bare det ikke blir mer enn minus 10 over lange tider. Men jeg liker ikke dårlig kjøreføre, og det var det i ettermiddag/kveld.

    SvarSlett
  2. Flotte stemningsbilder! :-D
    Ja, snøen gjør utvilsomt omgivelsene mye lysere i mørketiden, og så er den jo fin isolasjon for plantene i hagen ;-) Jeg er nok av typen som likevel foretrekker mildere værtyper, men må jo inrømme at ingenting er så bra for julestemningen som nettopp snø! I dag regner det i Oslo sentrum, så det hvite laget som kom for noen dager siden er nå forbandlet til våt og skitten sørpe, men jeg fortviler ikke. Vi får nok ny snø før jul! ;-)
    Ha en fin helg og 3 søndag i advent! :-D
    Stein

    SvarSlett