tirsdag 13. desember 2011

Pakke, pakke, pakke=)

De siste dagene har jeg pakket inn noen julegaver hver eneste dag. De neste dagene blir nemlig supersosiale da vi skal treffe gode venner og overlevere gaver=)


Pakking er veldig koselig, og mens jeg koser meg med det, setter supergubben opp listverk i gangen nede. Kanskje, kanskje vi rekker å få opp alt og male før jul...


I år er det så og si bare gråpapir-pakker med fine bånd på. Gaver i seg selv er ikke særlig miljøvennlig, og da var tanken at vi i alle fall kunne pakke inn med miljvennlig papir, og så får vi håpe at sløyfene blir brukt om igjen=)



Ikke mange dagene igjen til jul nå=)


Flere pakker står for tur, men om ikke lenge er jobben gjort og da får jeg vel hive meg på grunning og maling av listverk=) Alltid noe som ikke blir ferdig før tett på jul, så alt er som det pleier=)

Ha en super kveld=)

Vibeke

2 kommentarer:

  1. Jeg pakker også alle gaver selv. Det er helt sikkert en stor lettelse for de i butikken.

    SvarSlett
  2. Så flink du er! Jeg har ikke kommet så langt som til å pakke inn så mange pakker ennå :-) Jeg trøster meg med at det fortsatt er nesten to uker igjen...
    Ha en fortsatt riktig fin adventstid!
    :-D

    SvarSlett