onsdag 21. desember 2011

Det nærmer seg jul=)

Det er lenge siden forrige blogginnlegg nå, og det handler først og fremst om at dagene har vært fulle. Man skulle kanskje tro at de var fulle av juleforberedelser, men i all hovedsak så har vi vært supersosiale og brukt mye tid på venner og familie. Rett før jul treffer vi stort sett alle gode venner til førjulskos og julegavebytte, og da går det flere ettermiddager og kvelder. Det resulterte blant annet i 3 dager med julegrøt i forrige uke=) Veldig koselig=)

Vi har satt strek for årets julevask. Kom ikke helt i mål i år heller, og heldigvis er det lov å vaske på nyåret også=) Nå skal det kun tørkes litt støv før juletre og resten av huset skal pyntes til jul om et par dager.


Fikk en søt blomst av en god kollega i dag=) Jeg er heldig som har hyggelige folk rundt meg på jobben=)


I forrige uke kom gryteklutene jeg vant hos http://bestemorshage.blogspot.com/. De er supersøte, og jeg kommer ikke til å ha "råd"til å bruke dem=) De skal få henge til pynt. TUSEN TAKK=)


Skiltet vi vant hos http://turbolotte.blogspot.com/ kom også. Veldig stilig og skal etter hvert få plass på husveggen vår=) TUSEN TAKK=)

Da har vi kanskje hatt nok vinnerlykke for i år.....=)

Veldig snart juleferie nå, selv om det i år ikke blir mer enn et par ekstra dager fri=) Ønsker alle rolige dager før jul=)))

Vibeke=)

3 kommentarer:

  1. Så hyggelig at du likte dem, og selvsagt må de brukes. Kan vaskes på 60 grader.

    God jul.

    SvarSlett
  2. God jul til Kiellandsgatens innbyggere :-)

    SvarSlett
  3. Det skiltet var kjempeflott! jeg er sikker på at det vil passe perfekt på husveggen! Ønsker deg en fortsatt riktig fin Jul! Gleder meg til å følge dine blogginlegg i 2012!
    Mange hilsener Stein fra "Sommerhagen."

    SvarSlett