fredag 6. januar 2012

Hva skal vi gjøre med skjenken?=)

Da vi i sommer var på auksjon, kjøpte vi denne skjenken. Den er etter bestefaren min, og vi betalte 100 kroner for den. Foreløpig har den stått på det gamle rommet til småguttene, som ikke er i bruk, men nå har vi ambisjoner om å ta den frem. Vi skal bytte ut den skjenken vi har på stua. Da vi kjøpte den var vi begge helt klare på at den skulle pusses opp og males. Nå er jeg blitt mer usikker, og har plutselig lyst til å beholde den som den er=) Det er med andre ord klart for nye fruktbare diskusjoner i Kiellandsgata.


Når jeg ser den nå, synes jeg igjen den er grusom, så det kan tenkes det ikke blir noen diskusjon i det hele tatt=)


Håndtakene... De må vel også byttes ut når den tid evt kommer=)


Skjenken har en del fine detaljer=)


Dette er skjenken vi har på stua nå. Den kjøpte vi for ti år siden, og den har gjort nytten sin. Håper noen vil kjøpe den når den legges ut på finn.no=)


Kanskje det blir oppussing av skjenk i helga?=) Vi har ingen planer, og vi får vel bare vente å se hva vi får lyst til å gjøre.

Ønsker alle ei fin helg=)

Vibeke

2 kommentarer:

  1. Heisan! Skjenken dere kjøpte kommer sikkert til å bli kjempefin! Jeg forstår usikkerheten ang. hva dere skal velge. Det har jo veldig mye med smak og behag å gjøre. Males den kan det bli kjempefint, samtidig som det selvfølgelig ikke da er så lett å angre seg om en heller vil kunne se treverket... :-)
    Jeg er sikker på du kommer frem til den rette avgjørelsen! Som oftest kan det lettere å komme frem til et svar ved å vite hva en ønsker å beholde av markante ting i rommet- samt planlegge hvilken stil en ønsker å ha. Uansett- Ha en riktig fin helg! :-D
    PS: Har kjempesans for drivhuset dere bygger :-)

    SvarSlett
  2. Kanskje for sent, men vi synes dere skal la skjenken stå som den er. :)

    Keiserklem

    SvarSlett