torsdag 1. mars 2012

Frøpakke i posten=)

For litt siden bestilte jeg frø fra Solfang, og i dag kom endelig pakken i posten. Hipp hurra! Nå kan det bare bli vår.

Hvert eneste år, bruker jeg januar og februar på å vente på å sette i gang, men av en eller annen grunn er jeg aldri klar til å starte når jeg burde. Frø blir ofte bestilt litt for sent, sådd litt for sent... poteter settes til groing i seneste laget osv. Av en eller annen grunn lærer jeg aldri. Kanskje jeg har litt tungt for det?=) I år har jeg, som alle andre år, bestemt meg for å være i rute... så får vi se om jeg lykkes med det=)


Liten pakke, men mange frøposer=)


Her er det som er bestilt... Som alltid bestilt etter følelser og dagsform, og uten en fullstendig plan for hvor jeg skal ha hva=) Hva var det i pakken? Jo, Queen Red Lime, erteblomstene Big size navy blue og Ballerina blue, revebjellen Pam`s choise, sitron koriander, et par salat-sorter og sist, men ikke minst lilla og røde gulrøtter. De lille gulrøttene vi sådde i fjor var en suksess, og den må vi gjenta i år=)

Da er det ingen grunn til å vente, men bare sette i gang=)

Fin kveld til dere=)

Vibeke

3 kommentarer:

  1. Jeg skal prøve meg på gulrøtter for første gang i år, røde sådan.. har du noen tips?

    SvarSlett
  2. Så flott, æ har også fått i hus masse frøposer, og venter på mere fra Bakke :)
    Skal starte opp drivhuset i nermeste dagene, glær mæ masse:)

    Hilsen Lisbeth

    SvarSlett
  3. Du er nok i god rute nå, så dette vil gå så fint. Ønsker deg lykke til. Klem

    SvarSlett