onsdag 21. mars 2012

Mens nedbøren bøtter ned=)

Jeg burde nok ikke ha skrytt av nydelig vårvær i Trondheim... På søndag startet dagen veldig bra, vi tok ut syklene og la av gårde på sykkeltur. Vi rakk til og med en kaffe på verandaen hos gode venner, før nedbøren satte inn. Og da vi våknet mandags morgen var det faktisk så mye snø at vi måtte måke! Det var en real nedtur, og hvis jeg hadde vært realist i stede for optimist hadde jeg vel sett det komme=)

Ja, ja, snøen er heldigvis forsvunnet, men det regner fortsatt, og det har faktisk bøttet ned de siste dagene. Blir ikke noe hagearbeid av det.



Når det er såpass trist ute, finnes det ingen grunn for å ikke ta seg tid til å lese. Jeg har kanskje kommet ut av tellingen når det gjelder hvor mange bøker jeg har lest i år, men jeg tror dette er den femte. Boka ble kjøpt for en billig penge på mammut-salget.  "Mot Nordavinden" av Daniel Glattauer var en fornøyelig og litt spesiell bok å lese. Boka handler rett og slett om en dame som feilsender en mail til en mann, og slik begynner de å maile. Det er litt vanskelig å få god flyt på lesingen da de i all hovedsak sender korte mailer til hverandre, men boka har driv og jeg hadde hele tiden lyst til å lese videre. En litt anderledes, men god bok=)

Fin onsdag til dere=)

Vibeke=)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar