søndag 30. oktober 2011

Helga går altfor fort=)

På torsdag hadde jeg fredag. Jeg gikk hele dagen og innbilte meg at jeg snart skulle ta helg, og våknet skuffet opp på fredagsmorgen! Da arbeidsdagen på fredag var over, priset jeg meg lykkelig over at det faktisk var fredag og ikke lørdag=))) På fredag kom gubben hjem etter en av de mange jobbreisene sine. Denne gangen hadde han vært i København, og hver gang han reiser dit legger sjefen hans inn en lang lunsj for te-shopping. Nå kan jeg ikke klage på teutvalget. Jeg mesker meg med god te=) Kanskje dere vil vite hva han hadde med hjem; hvit tempelte, after eight-te, julete, copacabana og afternoon blend. Hmmm=)




Helga går utrolig fort, selv om vi prøver å ta livet med ro. I går brukte vi noen timer på legobygging med småguttene. De små og jeg ble ikke helt enige om farge er viktig! Mens jeg mener at et hus må ha samme farge, synes de det godt kan være all verdens farger=) Vi voksne er litt sære....



Sånn ser det ut på rommet til minstemann, og dette er ikke engang alt. Litt rot må man vel bare tåle=)

Vi har også kommet litt videre i gangen. Taklistene er så godt som slått opp, og ganske snart står maling for tur. Gleder meg veldig til det blir ferdig, selv om det nok er en stund igjen=)



Målet for i dag er å få slått opp listverket og grunnet det=) Gubben snekrer og malejobben er min. Før det skal gjøres skal vi spille brettspill med småguttene i regnværet...

Kvelden skal vi avslutte på Cornelias hus hvor de åpner julebutikken i kveld 19.30. Gleder meg til det=)

Håper alle får ei fin ny uke=)

Vibeke

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar