mandag 24. oktober 2011

Vi nyter flott høstvær=)

I går var vi på søndagstur i flott høstvær. Guttene og en kompis på sykkel, og vi ruslende etter. Det er veldig godt å komme seg ut på tur.


Det var flott lys da vi kom opp på lille Kuhaugen=)


Nydelige høstfarger overalt...



Trondheim er en flott by... spesielt når det er finvær=)




Jeg prøver alltid å være positiv på bloggen, men da jeg startet på det forrige innlegget ble det først skrevet med en negativ undertone. Jeg slettet det og begynte på nytt!!! Jeg startet på et innlegg om å lengte etter vår og sommer, og det er helt sant, jeg gjør det. Jeg bruker litt tid på å grue meg til den tiden vi har i møte, mørke dager og ruskete vær... heldigivs er det mange dager som nå, med strålende sol, og snart er det duket for førjulskos.  Så nå har jeg bestemt meg for å glede meg over det i stedet=)

Vibeke

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar