søndag 26. januar 2014

Hjemmealenehelg=)

I helga har guttene og gubben vært på treningssamling, og jeg har vært helt hjemme alene! Det skjer ikke så ofte, og derfor er jeg ikke så god på det heller. Uvant med stille hus når man er vant til liv og røre. Jeg har benyttet muligheten til å ha gode venner på besøk både fredag og lørdag kveld=)


 Jeg burde brukt tiden min på å lese og skrive på oppgaven jeg skal levere i forbindelse med videreutdanningen jeg tar, men jeg har rett og slett ikke hatt lyst=) Så i stede har jeg sett på frø, og lagt flere planer for vårens hageprosjekter. Det er mulig jeg angrer på den prioriteringen når det nærmer seg eksamensinnlevering!!!


Jeg er så heldig at snille hagebloggvenner har sendt meg frø i løpet av vinteren, og de gleder jeg meg ekstra mye til å så=) Tusen takk til Jannibele og Marit før frøforsending=)



Ellers er frøene jeg har kjøpt litt her og der, og dette er ingen spesiell reklame=) Gleder meg veldig til kjøkkenhagen skal sås, og har mange frø til ulike grønnsaker. Måtte våren komme fort=)


Fra koselige damer i går fikk jeg nydelige tulipaner=) Tulipaner er en av favorittblomstene mine, og nå gleder jeg meg til tulipanene i hagen kommer opp=)

Dette er min helgeglede. Håper dere ser innom Vivi for flere helgegleder=) Har dere gjort noe spennende i helga?

Fin søndag=)

Vibeke=)


15 kommentarer:

  1. Jeg er helt enig i prioriteringen din! Og jeg ville klàrt ha gjort det samme :-) Lese kan du gjøre en annen gang! God søndag!

    SvarSlett
  2. Det høres ut som du har hatt en koselig helg. :) Så flotte tulipaner du fikk. Koselig gave. :) Nyt søndagen videre. Klem

    SvarSlett
  3. Så herlig å be gode venner og hygge seg med frø og planlegging:)
    Studiene kan en ta i uka...viktig med fri også:)
    Jeg har også så smått funnet frem så-boksen...nå skal jeg først sette opp en så-plan..og gleder meg veldig til sette igang:)

    SvarSlett
  4. Hjemmealenehelg hørtes godt ut. Frødrømming også. Nyt siste rest av søndagen - jeg gleder meg til å se frøene dine spire til våren.

    SvarSlett
  5. Ja det ble nok stille når en er vant med liv og røre rundt seg, jeg er også sjeldent alene men det er litt deilig en sjelden gang.

    Det er tiden for å se over frø og planlegge litt, så hyggelig at du er med på min Give Away.
    Så nydelige tulipaner du har fått, koselige helgegleder du viser.

    Klem fra Marit.

    SvarSlett
  6. Godt å være alene, når man vet at det bare er for ei periode. Jeg er heller ikke så vant til å være alene. Du har jo virkelig kost deg, med frø og hageplanlegging. Herlig helgeglede! Ønsker deg en fin ny uke. Klem

    SvarSlett
  7. Hej
    Det er da dejligt med en masse frø. Det bliver spændende at se,
    hvad der kommer ud af dem- Sikke en masse glæde.
    Held og lykke med dem!
    Kærlig Hilsen
    JetteMajken

    SvarSlett
  8. Hjemme alenehelg det kunne jeg tenkt meg. skjer aldri her. Nå ble jeg litt inspirert til å tenke mer på hva jeg skal så i den store såkassa mi. Fortsatt fin søndag til deg :)

    SvarSlett
  9. Du har gitt deg selv en helg med mange fine gleder skjønner jeg. Det er fint! Så koselig å at du kikker på frø og drømmer. En fornøyelse å kunne dele med deg:)

    SvarSlett
  10. Høres ut som du har hatt en kjempefin helg!

    SvarSlett
  11. Hei! Her har helgen også bestått av mye frø. Noe jeg har klart og gjøre for første gang, er å sortere frøene etter når de skal sås. Kjenner ikke helt begrensningens kunst når det gjelder å kjøpe eller å samle frø, så det kan veldig fort ende i kaos. God kveld! Anne

    SvarSlett
  12. Så flott at du er kommet godt i gang med å rydde i frøposene! Det er et godt tegn på at du snart er i gang med å så frø! Håper du hadde en flott helg selv om det var stille :-)
    Ha en fin ny uke!

    SvarSlett
  13. Det er viktig å kose seg litt også, selv om du kanskje kommer til å angre litt :)
    Flotte tulipaner!!

    SvarSlett
  14. Så flotte tulipaner du har fått! Det virker som om du har hatt en koselig helg.

    Ha en fin dag videre
    Klem :)

    P.s. Tusen takk for kommentaren :D

    SvarSlett
  15. Kjempekoselig :). Ser du har mye å glede deg til i hagen :). God uke!

    SvarSlett