søndag 16. november 2014

Koselige helgeaktiviteter=)

De siste helgene har vært fulle av hyggelige aktiviteter, og det er veldig koselig=) Forrige helg var jeg og to venninner på helgetur til Åre. Det er en passelig kjøretur fra Trondheim, og der har de koselig hotell med spa. Perfekt for venninner på tur=)

Etter lunsj og en liten handel dro vi til Copperhill hvor vi skulle tilbringe natta. Det var veldig deilig å snøre på seg tursko for en frisk tur ut=)


På Åre var det til og med litt snø, og småguttene ønsker at snøen også skal komme til Trondheim=) For min del trenger jeg ikke snø før rett før jul.


Etter en tur ut ruslet vi ned i spaet, og på kvelden spiste vi nydelig treretters middag=) Resten av tiden brukte vi på å skravle og le=)


Denne helga har også vært hyggelig med humorshow sammen med foreldre i går, og lang tur med småguttene i dag=) Helg er livet=)

Håper dere også har hatt ei fin helg=) Dette er min helgeglede, og jeg deler hos Vivi=)

Vibeke=)

14 kommentarer:

  1. Så koselige helge gleder du deler med oss, fine bilder, Vibeke.
    Takk for at du la inn kommetar hos mæ.

    Ha ei fin uke, Lisbeth :O)

    SvarSlett
  2. Flott helg her også - juleforberedelsene er i full gang.

    SvarSlett
  3. Høres ut som du har hatt en fin helg! Tenker det var en deilig tur :)

    Ønsker deg en fin ny uke!

    SvarSlett
  4. Koselig og vakkert med snø! På fjellet :-)) God uke!

    SvarSlett
  5. Mange flotte og koselige opplevelser du deler. Ja, helg er herlig! :) Nå er det straks Farmen her. Ser du også på det programmet!? ;) Nyt kvelden og så ønsker jeg deg en fin uke, Vibeke. :)

    SvarSlett
  6. Herlige helgedager :) Her blir helgene fremover i arbeidets tegn. Ja, ja, noen ganger er det slik. Fri midt i uka da, det er også deilig når det lir mot jul og alt som skal gjøres framover. Nyt uka, Vibeke.

    SvarSlett
  7. Herlige dager du har hatt på jente-tur!
    Godt med brekk i hverdagen:)
    Ønsker en fin kveld:)

    SvarSlett
  8. Hei
    Ser ut til at du har hatt en helg full av glede, og det er viktig. Alltid hyggelig å gjøre noe sammen med venninner. Tusen takk for at du deler din helgeglede.
    Klem Vivi

    SvarSlett
  9. Jenteturer er trivelig. Godt å komme bort fra hverdagstralten også. Da nyter man hjemmelivet enda bedre etterpå.
    God helg, Vibeke. Lykke til med hundebursdag. Voff!

    SvarSlett
  10. Hei Vibeke.
    Det hørtes ut som en perfekt helg, tur, god mat og latter og skravling med venninner får humøret til å stige flere hakk nå i november mørket.

    God ny uke til deg.

    SvarSlett
  11. Så trivelig! Mye å finne på når vinteren setter inn, det gjør tiden ganske koselig :). Ha en riktig fin dag :)

    SvarSlett
  12. Hei Vibeke! Du vant førjulskonkurransen hos meg, så hvis du sender meg adressen din på mail, kan jeg sende gaven oppover til deg. :) Min mail er kmrhagaseth@hotmail.com. Ønsker deg en fin onsdagskveld. :) Klem

    SvarSlett
  13. Bare innom for å sjekke. Og for å ønske deg en god adventsøndag.
    Stor klem

    SvarSlett