fredag 8. februar 2013

Plutselig fredag igjen=)

Det er blitt lite tid til blogging denne uka for dagene har igjen rast av gårde. Selv om det er en viss fare for at jeg fremstiller meg selv som handlegal, må jeg vise frem ukas fangst. Vi har igjen vært innom nettbuttikken til keiserne, og denne gangen var det et par ting som bare måtte legges i handlekurva=)


Gleden var stor da gubben kom hjem med papirposene=) Vi er så heldige at vi bor rett i nærheten av showroomet, og det er veldig hyggelig å stikke innom å hente varene=)



Disse superkule vasene var hovedgrunnen til at det ble handel denne gangen. Jeg synes fargene og formene er helt fantastiske, og billige var de også=) Så da måtte den tålmodige gubben her i huset være med ut på lerkejakt. På Festningsområdet er det lerketrær og kommunen har nylig beskjært dem, så da var det bare for oss å rusle bort for å se om vi fant noen. En venninne av meg har fortalt at man bør ta dem inn på våren, så vi fant ikke så mange med mange kongler på.


Det ble ikke helt perfekt, så jeg må nok frem med saksa for å klippe bort en del av dem.


De søte små konglene er veldig dekorative=)


Dette kubbelyset måtte jo selvfølgelig bli med de hageglade hjem. Utrolig søtt=)


Det blir ekstra hyggelig å handle når det ligger en koselig hilsen i posen=)

Gooood helg til dere=)

Vibeke=)


7 kommentarer:

  1. Her har vi kost oss og tatt morsdagen på forskudd?!? Veldig flotte urner og med kvister fra lerketrær så snakker vi berre lekkert :) Takk for hyggelig hilsen hos meg og god helg til deg også!

    SvarSlett
  2. Nydelige urner! Det ble jo ekstra flott med lerkekvister oppi :-) Ha en fin helg!

    SvarSlett
  3. Du verden så fine urner. Jeg har sett slike kvister med kongler på her jeg bor, men de henger så langt opp at jeg ikke når dem. Lurer på om jeg skal ta med meg en stige neste gang jeg går tur ;)

    Klem vivi

    SvarSlett
  4. Utrolig lekre vaser. Å jeg blir misunnelig, tenk å gå i parken å plukke lerk. Planta lerk i hagen i fjor bare for kvistene, men akk, tenker det går noen år før lerkekvistene er på plass i stua :) Ønsker deg ei strålende helg.

    SvarSlett
  5. Ja, en uke går utrolig fort! ;)

    Kjempeflotte vaser, og så hyggelig og personlig hilsen fra Keiserne! :) Må få tatt meg en titt på nettbutikken deres. Har hørt så mye bra om den både her hos deg og på andre blogger.

    GOD HELG! :)

    SvarSlett
  6. Superflott urner. De tenker jeg du skal fylle med alskens flotte greier fra hagen gjennom sommerhalvåret. Gleder meg til å se.
    God helg!

    SvarSlett
  7. Kjempefine urner og det passa veldig godt med lerkegreiner i. Selvfølgelig må ein handle slike godbitar. Lyset var stilig og perfekt for hagegale :))
    Ekstra kos med privat helsing, då kan det lett friste igjen med ein god handel til :D
    Ha ei strålande veke, klem frå MarJE.

    SvarSlett