mandag 8. juli 2013

Miniferie=)

Vi har sen ferie i år, så for å korte ned ventetiden litt toget vi til Oslo i helga=) Det er alltid koselig å besøke Oslo, for der bor min søster, og vi har gode venner der=)


Hovedplanen var å kose seg, være med lillesøs og venner og finne på hyggelige ting=)


Å spise god mat er veldig viktig når en er på tur, og selv om vi ikke fikk tid til Mathallen, så fikk vi likevel god mat=)


Småguttene hadde selvfølgelig veldig lyst til å besøke Tusenfryd, så fredagen brukte vi der. Jeg er egentlig ganske tøff når det gjelder karuseller, men jeg kjenner at jeg fortere blir kvalm nå enn før. Mulig det har noe med alderen å gjøre!!!


Søndag tok vi båten ut til Hovedøya for å bade og kose oss før vi tok toget hjem. Bare en kort båttur fra sentrum kommer en til skjærgården. Det er utrolig fint der=)


Tenk å ha hytte her! Det må være en gave=) 


Vi fant en bortgjemt liten strand som vi fikk ha mer eller mindre for oss selv=) Veldig hyggelig å tilbringe søndagen her=)

Håper dere koser dere med sommer og sol=) Det er ikke meldt det beste været i Trøndelag, men jeg håper varslet er feil!!!

Vibeke=)

8 kommentarer:

  1. Så deilig og ta sæ en miniferie der det er sol og godt vær, ser kjempekoselig ut :)
    Takk for hilsen hos mæ, det e bestandig koselig når du legg igjen en kommetar.

    Her regner det og er blitt kjørligere, men vi nordlenginga står han av ...som vi sier hehe :D

    Ha en fin uke videre.

    Lisbeth ;)

    SvarSlett
  2. Så koselig, ja jeg også liker å ta en dag i storbyen.
    Dere fikk mye ut av ferien ser jeg, fine bilder.
    Sommerklem fra Marit.

    SvarSlett
  3. Riktig finte opplevelser her ja! Koselige bilder også :), håper tiden flyr mot ferien deres, i mellomtiden får dere nyte bra hagevær hjemme :), klem!

    SvarSlett
  4. Koselige bilder :) Så ut som en kjekk tur. Kjekt i Oslo. I dag har vi fått smake på sommeren, håper på flere slike dager. Klem

    SvarSlett
  5. Det er alltid både koselig og gøy å ta seg en Oslo- tur! Så mye fint dere rakk å gjøre på turen deres. :) Selv om vi ikke bor så langt unna Oslo, kan det fort gå litt tid i mellom vi er der. I forrige uke var vi "innover", på besøk hos søsteren min og mannen hennes. De har nemlig fått seg valp og den skjønne 9 uker gamle Lydia måtte vi jo treffe så raskt som mulig! ;) En ny tur til hovedstaden blir det litt lengre utpå sommeren.

    Her har det vært nydelig sommervær de siste dagene. Helt herlig. Håper værvarselet for Trøndelag er feil, ja! ;)

    Så morsomt at du har lest "Tråden". :) Jeg har nå lest over 100 sider og KOSER meg med boka. :)

    SvarSlett
  6. Miniferier er fint. Og til Oslo er alltid fint å ta en tur, syns jeg. Forstår dere hygget dere på tur.
    Bildet ditt av hyttene er fra Lindøya. Onkelen min har hytte der. En aldeles liten perle.
    Håper trønderværet slår til med sommer, varmt og sol. Fort fort fort.

    SvarSlett
  7. Oslo er en koselig sommerby. Vi var der i fjor, og det er så mye rart og spennende å se på.

    Ønsker deg en kjempe fin uke og nyt livet. Jeg starter med ferie i dag, og endelig så har sola kommet hit.

    Klem

    SvarSlett
  8. Flotte bilder fra Oslo! Det er mye fint å se på der. Nå er det fint vær her, så dessverre pleier Norge å være delt på midten. Kos deg uansett vær :-)

    SvarSlett