fredag 1. mai 2015

Langhelg i Edinburgh=)

Forrige helg dro vi til Edinburgh for ei langhelg med gode venner, og Edinburgh viste seg fra sin aller beste side=)


Vi var veldig heldige med været, lite regn, mye sol og fin temperatur. Været spiller helt klart en rolle når man har ferie, selv om det ikke er avgjørende for en fin tur=)


Vi var utenfor Edinburgh Castle, men vi prioriterte ikke å gå inn. Vi tenkte å ha det til gode til vi reiser dit med guttene=)


Vi brukte helga til å senke tempoet, rusle rundt, snuse på byen, skravle med gode venner og spise godt mat=) Det ble ei helt perfekt langhelg, og jeg kunne godt å ha klart et par dager til=)


 Lunsj på The Dog=)


Princes street gardens=)


Scott Monument=)

Ja, det var et lite bildedryss fra turen vår. Edinburgh er virkelig verdt et besøk=)

Vi er helfrelste når det kommer til reising, og reiselysten er nesten alltid på topp! Ikke vet jeg hvor dette skal ende=)

Håper dere har ei fin maihelg=)

Vibeke=)

13 kommentarer:

  1. Herlig! :) :)
    God helg, Vibeke!

    SvarSlett
  2. Nydelige bilder! Du er stadig på nye plasser ser jeg :)

    Ønsker deg en fin helg!

    SvarSlett
  3. Så heldig dere er som reiser så mye, det blir lita av sånt her i huset sia vi heller prioriterer dyra hjemme :)
    Men vær sommer tar vi oss ei uke i Sverige, og noen helger på hotell andre steder i nord, og da har vi bestandig hjemlengsel etter dyrene hjemme :)

    Ha ei fin helg, og takk for alle de koselige kommetarene du legg igjen på bloggen min :O)

    Lisbeth :O)

    SvarSlett
  4. Jeg forstår godt at dere vil tilbake til Edinburg. Nydelig by.

    SvarSlett
  5. Hei! Det ser ut til at dere har hatt en perfekt tur. Flotte bilder.
    God helg! Anne

    SvarSlett
  6. Heldig gris:) Det ser flott ut

    SvarSlett
  7. Så kjempeflott ut :-) skjønner godt at dere vil tilbake.
    Ha en fortsatt fin søndag :-)

    SvarSlett
  8. Flotte bilder! Høres ut som en koselig tur. Jeg har nettopp kommet hjem fra jentetur til Riga. Skal få lagt ut bilder snart. Deilig å komme seg bort litt og se og oppleve noe nytt

    SvarSlett
  9. Så flott der er!
    Og deilig å være på tur...på nye steder:)
    Fin maiuke :)

    SvarSlett
  10. Så deilig! Dette er en veldig flott by! Jeg reiser gjerne tilbake :-))

    SvarSlett
  11. Herlig tur dere har hatt, Edingburgh er et sted jeg gjerne drar tilbake til....... Ha en flott maiuke!
    Klem fra Signe.

    SvarSlett
  12. Enig. Jeg elsker å reise. Det er bare så spennende:)

    SvarSlett
  13. Så koselig å lese. Det var en flott helg med dere. Alltid like gøy. Jeg glemmer stadig vekk denne bloggen din.

    SvarSlett